Zarządzanie zakupami
konstrukcji stalowych
Zarządzanie zakupami
w systemie ERP STRUMIS
Zarządzanie zakupami produkcji konstrukcji stalowych w STRUMIS pozwala na optymalizację zapotrzebowania na materiał. Wbudowany w system silnik rozkładu pozwala określić optymalną ilość materiału niezbędną do wyprodukowania projektu, automatyzacja tworzenia zapytań ofertowych do dostawców (RFQ) pozwala uzyskać najlepszą cenę, a elektroniczna wymiana informacji (EDI) pozwala na szybką wymianę informacji pomiędzy zamawiającym a dostawcą.
Zarządzanie procesami zakupu
w systemie STRUMIS
Faktury mogą być tworzone dla elementów wysyłkowych i/lub sprzedaży z wolnego magazynu pozycji stalowych oraz niestalowych. Zarządzanie procesami zakupu w STRUMIS pozwala wyświetlać status produkcji wszystkich komponentów wysyłkowych, pozwalając na wystawienie dokumentu w dowolnym momencie.
Wszystkie zafakturowane elementy wysyłkowe są wyświetlane w modelu 3D we wbudowanej przeglądarce, pozwalając na podgląd wizualnej reprezentacji zafakturowanej części. Wielką zaletą modułu jest również wbudowany interfejs transakcyjny dla często wykonywanych zadań, takich jak zaplanowane kopie zapasowe i czasowe eksporty do innych systemów.